دکوراسیون

اصول خرید بهترین میز نهارخوری

بهترین میز نهارخوری

بهترین بهترین میز نهارخوری

یکی از بخش ‌های اساسی دکوراسیون منازل امروزی بهترین میز نهارخوری است؛ این وسیله هم نقش بزرگی در زیبایی خانه داشته، و هم از لحاظ کارایی نیز عنصری مهم در خانه ها محسوب می ‌شود. اگر سراغ خرید بهترین میز نهارخوری رفته باشید، با تنوع بالایی از مدل‌ ها رو به‌ رو خواهید شد و شما را با سوالاتی که قبل از آن به ذهنتان خطور نکرده، مواجه می ‌کند.

 اصول خرید میز نهارخوری

قطعا اشکال و اندازه های متفاوتی از میز های ناهارخوری وجود دارند اما مسئله این است که کدام یک از آن ها برای شما مناسب تر است؟ قطعا این که بهترین میز نهارخوری شما به چه شکلی باشد اهمیت زیادی دارد اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که انتخابتان باید با فضای موجود نیز تناسب داشته باشد.

بهترین میز نهارخوری

میز ناهارخوری محکم

اگر قصد خرید میز و صندلی را داشته باشید که در مهمانی ها و جشن ها مناسب بوده یا با وجود داشتن بچه های بازیگوش و کوچک در خانه، مدت بیشتری برایتان دوام بیاورد، میزهای چوبی (چوب طبیعی مثل افرا، گردو، بلوط و …) بهترین گزینه می باشند. چوب های کامپوزیت مثل چوب های ام دی اف و چندلا مقاوم و مقرون به صرفه اند اما به اندازه چوب های طبیعی محکم نیستند.

مدل میز

معمولا میز های گرد برای فضا های کوچک تر بسیار مناسب می باشند. چیدمان صندلی ها در دورتادور آن ها راحت تر بوده و حتی می توانند صندلی های بیشتری را در مواقع ضروری جای بدهند. در حالی که میز های مستطیلی به دلیل پایه ها و ضلع هایشان این انعطاف پذیری را ندارند.

شیشه روی میز نهارخوری

میز های شیشه ای همیشه طرفداران زیادی داشته اند چراکه با انواع سبک های دکوراسیون هماهنگ اند. سطح براقشان برای فضا هایی که نیاز دارید بزرگتر و روشن تر به نظر برسند به درستی عمل می کند. امروزه شیشه هایی که در سطح این میزها به کار می روند مقاوم به خراش و ضربه بوده و بسیار امن هستند. مزیت دیگرشان این است که اینکه می توانید شیشه ها را در هر رنگی که می خواهید انتخاب کنید.

میز های شیشه ای همیشه محبوب اند زیرا با همه سبک های دکوراسیون خانه ها هماهنگی دارند. اگر می خواهید چوب و شیشه در کنار هم جذابیت داشته باشند می توانید روی سطح میز ناهارخوری چوبیتان، یک صفحه شیشه ای هم داشته باشید که هم چوب، میز را از آسیب حفظ کرده و هم برق خاصی به فضا می دهد و می توانید بهترین میز نهارخوری را داشته باشید.

بهترین میز نهارخوری

میز نهارخوری سفید و کلاسیک

اگر دوست دارید میز ناهارخوری شما در منزل تان بدرخشد، پیشنهاد ما ست های ناهارخوری سفید و کلاسیک می باشد. رنگ سفید همیشه جذابیت خود را داشته و دارای قدرت زیادی اللخصوص در یک فضای کلاسیک امروزی می باشد. شاید فکر کنید از لحاظ تمیزی انتخاب خوبی نباشد ولی اگر جنس مرغوبی انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود، از تصمیم خودتان پشیمان نخواهید شد. بهترین میز نهارخوری برای شما می تواند این گزینه باشد.

 

میز نهارخوری برای اجاره نشین ها

اگر در خانه ای اجاره ای زندگی می کنید، میز و صندلی را انتخاب کنید که جا به جایی اش آسان باشد. میزهایی که چند تکه اند و قطعات آن ها قابل باز شدن می باشند، بهترین گزینه هستند. در ضمن بهتر است سبکی و سنگینی آن ها را هم در نظر بگیرید و جنس هایی انتخاب کنید که حمل شان راحت تر باشد.

 

صندلی ها

صندلی ها نیز بسیار مهم هستند. درست است که برای میل غذا مدت زمان کوتاهی را روی این صندلی ها خواهید نشست اما همین زمان کوتاه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و شما باید هنگام میل غذا از راحتی کافی برخوردار باشید. صندلی های مبلی علاوه بر اینکه راحتی شما را تامین می کنند، هنگامی که مهمان دارید نیز می توانند به عنوان مبلی اضافی در فضای نشیمن خانه به کار روند.

بهترین میز نهارخوری

میزان بودجه

قیمت بهترین بهترین میز نهارخوری توسط عوامل مختلفی تعیین می شود؛ از جمله مهم ترین آنها جنس، اندازه، سبک و کیفیت ساخت شان است. اگر بودجه کمی دارید، معیارهای خودتان را به موارد ضروری تر محدود کنید. برند های بی‌شماری در بازار وجود دارند که محصولات خود را با بیشترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می‌ کنند.

توجه به فضا های مرده

معمولا بهترین میز نهارخوری همراه با صندلی های نهارخوری اند، اما ممکن است شما نیازی به همه ی آن صندلی ها نداشته نباشید. اگر دیواری بلااستفاده در خانه تان دارید (و به نشستن های طولانی مدت بر سر میزها احتیاجی نداشته باشید)، از میز های یک طرفه استفاده کنید؛ آن را به دیوار چسبانده و صندلی های دلخواهتان را دور آن بچینید. با این روش، فضای موجود در خانه تان را به حداکثر رسانده و مقداری پول نیز پس انداز خواهید کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 10 =