سرویس خواب

اصول خرید سرویس خواب

اصول خرید سرویس خواب

وسایلی که در قسمت های مختلف خانه قرار دارد نشان دهنده هدفی است که در قسمت های خانه دنبال میکند دارد و در دکوراسیون منزل اهمیت زیادی دارد  .

شخصیت هر فضایی با وسایلی موجود در آن فضا مشخص میشود مثلا در یک خانه وجود مبلمان و میز  و تخت خواب باعث شخصیت دادن به آن فضا میشود .  قطعا در هر اتاق خوابی تخت خواب آن حکم اصلی آن اتاق خواب را دارد .

پس در انتخاب تخت خواب مناسب باید بسیار دقت شود تا همواره اتاق خواب منزل شما جذابترین قسمت منزل باشد علاوه بر آن تخت خواب اتاق شما باید بسار خوب باشد تا خوابی آرامش بخش را به همراه داشته باشد  پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا نکات مهمی را برای خرید یک تخت خواب عالی و شیک  شما را همراهی کنیم .

در اتاق خواب تخت خواب هایی که وجود دارد باید به طوری باشد که افراد بتوانند از اجزای آن استفاده مطلوب کنند تخت خوابی که در اتاق خواب قرار داشته باشد باید علاوه بر سبک زیبای آن  که توجه فرد را به خود جلب میکند باید به نحوی باشد که افراد از استفاده آن و خوابیدن بر آن احساس آرامش داشته باشند.

انواع سرویس خواب

رکن اصلی یک تخت خواب خوب علاوه بر زیبایی آن باید خوابیدن بر آن حس آرامش و لذت بخشی را به همراه داشته باشد. لوازم سرویس خواب باید به نحوه ای باشد که افراد بتوانند از آن استفاده کافی را برده و نهایت رضایتمندی را از استفاده این ابزار داشته باشد. سرویس خواب شامل این موارد می باشد.

مانند : تخت خواب – پاتختی – ست آرایشی  و اکثرا سرویس های خواب سلطنتی دارای پاف هایی هستند که یا در پایین تخت خواب قرار میگیرند یا در مکان ست آرایشی این سرویس ها قرار گذاری میشوند . وجود پاف در سرویس خواب الزامی نیست اما بیشتر سرویس خواب ها دارای آن است و میتوانید آن را همراه با سرویس خواب یا ست آن خریداری کنید.

سرویس خواب مدل فارن کد 218

پاف تخت معمولا در دو سایز بزرگ و کوچک طراحی شده است که بسیار شیک است سایز کوچک این پاف در قسمت ست آریشی سرویس خواب قرار میگیرد و سابز بزرگتر آن بسته به سلیقه خودتان درهرجایی قرار داده شود زیبایی خود را قطعا خواهد داشت .

هماهنطور که پیشتر گفتیم تخت خواب عنصر اصلی اتاق خواب است و در کنار آن تخت خواب باید سرویس خواب آن تخت هم خریداری شود تا جذابیت اتاق را چند برابر کند. مهم ترین عاملی که در انتخاب یک سرویس خواب نقش اساسی دارد جنس سرویس خواب است .

جنس سرویس خواب

سرویس خواب ها از جنس  چوب و فلز و ام دی اف است که از لحاظ کیفیت قطعا سرویس خواب چوبی بالاترین کیفیت را دارد و علاوه بر کیفیت آن زیبایی که در تخت خواب های چوبی دارد که همراه منبت کاری و تاج است را هیچ یک از تخت خواب های دیگر را  دارا نیست و همین ویژگی سرویس خواب منزل شما را چشم نوازتر خواهد کرد.

همچنین این سبک از سرویس خواب ایرانی بودن خود را حفظ کرده و همچنین بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است .

سرویس خواب  ها معمولا در دو نوع سنتی (سلطنتی) یا مدرن است که باید برای انتخاب سبک دکوراسیون اتاق خوابتان به دیگر  دکوراسیون پذیرایی و غیره منزل توجه کرد. اگر مبلمان منزلتان سنتی (سلطنتی ) است حتما سرویس خواب اتاق خوابتان راهم سلطنتی انتخاب کنید اما اگر مدرن است سرویس خواب مدرنی را انتخاب کنید .

سرویس خواب

 

سرویس خواب عروس دارای چه ویژگی هایی است؟

سرویس خواب عروس علاوه بر راحت بودن باید زیبایی چشمگیری هم داشته باشد تا توجه هر بیننده ای رابه خود جلب کند.  سرویس خواب های سلطنتی مناسب ترین انتخاب برای یک سرویس خواب خوب برا ی عروس است  زیرا بدلیل کیفیت بالا آن و همچنین زیبایی  که موجود در این نوع سرویس خواب است بلاغیر بهترین انتخاب یک سرویس خواب خوب مخصوصا برای منازل عروس ها خواهد بود .

بهتر است رنگ سرویس خواب عروس از رنگ های شاد و سفید انتخاب شود معمولا رنگ سرویس خواب های سلطنتی زیباترین مناسبترین رنگ را دارا است.  علاوه بر سرویس خواب عروس رنگ هر سرویس خواب دیگری دارای اهمیت است زیرا رنگی باید انتخاب شود تا در خواب هم تاثیر لازم را بگذارد و نباید رنگ سرویس خواب به نحوه ای انتخاب شود تا  موجب برهم زدن آرامش اتاق خواب شود وفضا را آشفته نشان دهد .

علاوه بر این بهتر است  تخت خواب های انتخاب کنید که رنگ های زیادی در طراحی آن به کار نرفته باشد زیرا اصول فنگ شویی می گوید که این قضیه آرامش اتاق خواب را برهم خواهد زد . همینطور با توجه به نوع خواب خودتان بهتر است درباره روانشناسی رنگ ها مطالعاتی داشته تا بتوانید رنگ اتاق خوابتان را بر اساس فردیت خودتان انتخاب کنید .

معمولا همه تخت خواب ها پشتی هایی دارند که اگر این پشتی ها نرم باشد که معمولا هم به همین گونه است خیلی بهتر است زیرا باعث میشود وقتی که شما میخواهید کتابی را مطالعه کنید یا کاراهای خودرا چک کنید و بهآن تکیه دهید تا آرامش بیشتری داشته باشید .

ارتفاع تخت در سرویس خواب

در انتخاب و خرید یک تخت خواب حتما ارتفاع تخت را هم در نظر داشته باشید زیرا وقتی تخت خواب اتاق شما ارتفاعش بالا بشد سبب میشود تا اتاق شما کوچک بنظر آید یا وقتب میخواهید بر روی تخت بنشینید اگر تخت شما بیش از حد بلا باشد پاهای شما از تخت آویزان  میشود و باعث میشود تا حس خوبی نداشته باشید پس باید حتما در خرید یک تخت خواب به این موارد هم توجه کرد تا علاوه بر زیبایی اتاق خوابتان به شماهم حس خوب القا کند .

همانطور که پیشتر گفته شد سرویس خواب دارای مواردی است که هر کدام از آنها لازمه هر اتاق خوابی است زیرا استفاده از این موارد ضروری است و شما را از وجود چند وسایل دور میکند و با خرید آن به تمام آنچه که در یک خانه برای اتاق خواب نیاز دارید را خریداری میکنید .

قطعا وجود پاتختی و ست آرایشی متناسب با تخت خواب زیبایی دکوراسیون اتاق شما را از آنچه هست چشم نوازتر میکند .

سخن آخر

هر خریدی اصولی دارد مطابقا خرید یک سرویس خواب خوب هم برای اتاق خواب منزل دارای اصولی است که ما در این جا به تعدادی ازآن ها اشاره کردیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یازده =