سرویس خواب

سرویس خواب سلطنتی یا اسپرت

سرویس خواب سلطنتی یا اسپرت

اصول خرید سرویس خواب سلطنتی یا اسپرت

حتما شما هم در اولین قدم برای خرید وسایل دکوراسیون منزلتان در مورد سبک انتخاب خود جست و جو و تحقیق می کنید.

انتخاب سبک چیدمانی متناسب با دکوراسیون خانه و بر اساس سلیقه و توجه به بقیه لوازم و سبکی که حاکم بر محیط است قابل انتخاب می باشد. امروزه انواع سبک‌ های کلاسیک، نئوکلاسیک، سلطنتی و… ما را در انتخاب مناسب ‌ترین آن ‌ها دچار سردرگمی خواهد کرد. بنابراین ما در این مقاله درمورد انتخاب سرویس خواب سلطنتی یا اسپرت و بررسی نکات مهم مربوط به آن ‌‌‌ها با شما همراه هستیم.

سرویس خواب سلطنتی یا اسپرت

تفاوت سرویس خواب سلطنتی یا اسپرت از لحاظ ساختار

سرویس خواب هایی که در سبک سلطنتی تولید و طراحی می‌شوند بسیار به سبک کلاسیک نیز نزدیک هستند. در واقع سرویس خواب با سبک سلطنتی تا حد زیادی به سرویس ‌خواب کلاسیک شباهت دارد با یک تفاوت که جزئیات و جلوه ای که در آن به کار رفته به مراتب بیشتر می باشد. سرویس خواب سلطنتی بدنه‌ای از جنس چوب مرغوب داشته که روی آن نسبت به مدلی که طراحی شده می‌توان منبت‌ و کنده ‌کاری ‌های متعددی با جزئیاتی ریز و زیبا مشاهده کرد.

این سرویس خواب به خاطر نوع طراحی ‌ای که دارد معمولا در سایز ‌های بزرگی تولید و عرضه می گردد. بنابراین بهتر است از این سبک سرویس خواب در محیط ‌هایی با فضاهای بزرگ استفاده کنید. در مقابل اگر در مورد انتخاب سرویس خواب سلطنتی یا اسپرت تردید داشته باشید بهتر است ساختار سرویس خواب اسپرت را هم مورد بررسی قرار دهید.

همانطور که از نام سرویس خواب اسپرت مشخص است به نوعی تولید می‌ شود که بتوان از آن در اکثر فضا ها استفاده کرد. در واقع سرویس ‌های خواب اسپرت به سرویس ‌خواب‌ هایی به سبک مدرن و امریزی بی شباهت نیستند.

این سبک بیشتر مورد استفاده بودن وسیله‌ ی طراحی شده را در نظر می گیرد و تقریبا طراحی خاص و پیچیده‌ای ندارد. جزئیات و بقیه ی اجزا فقط جلوه‌ ی بصری داشته اند و به همین دلیل سایز این سبک از سرویس های خواب متعادل و کوچک‌تر می باشد و برای استفاده از آن در فضا های کوچک یا جمع و جور محدودیتی وجود نخواهد داشت.

سرویس خواب سلطنتی یا اسپرت

ابعاد سرویس خواب سلطنتی یا اسپرت

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید وسایل دکوراسیون مثل مبلمان یا سرویس خواب ها بسیار مورد اهمیت می باشد توجه به ابعاد آن ‌ها و فضایی است که ما در اختیار داریم.

با توجه به این ویژگی‌‌ هایی که در مورد سرویس خواب سلطنتی یا اسپرت گفته شد به این نتیجه رسیدیم که معمولا اجزای سرویس خواب سلطنتی به خاطر نوع طراحی و دیزاینی که دارند در سایز های بزرگ تر و جاگیرتری طراحی و تولید می‌شوند. در مقابل اجزای سرویس خواب اسپرت به خاطر نوع طراحی و کاربردی که مطابق این سبک در نظر طراحان می باشد به سایز تعریف شده و استاندارد نزدیک ‌تر است.

اما به صورت کلی ابعاد استاندارد برای سرویس خواب به شرح زیر می ‌باشد که شما می ‌توانید با ابعاد سرویس خواب سلطنتی یا اسپرت مقایسه کرده و از آن استفاده نمایید:

سرویس خواب های تک نفره: با طول 200 سانتی متر و عرض ‌های 90، 100، 120 و 140 سانتی متر. که استاندارد آن عرض 90 است.

سرویس های خواب دو نفره: با طول 200 سانتی متر و عرض ‌های 160 و 180 سانتی متر است که به دو نوع کویین و کینگ معروف اند..

سرویس خواب های کودک: با طول 140 سانتی متر و عرض 60 سانتی متر.

سرویس خواب سلطنتی یا اسپرت

بررسی کاربرد سرویس خواب سلطنتی یا اسپرت

سبک ‌های تعریف شده برای وسایل دکوراسیون منزل مثل مبلمان یا سرویس ‌های خواب بر اساس کاربری و نوع استفاده آن‌‌‌ها است. اگر شما نیز برای خرید سرویس خواب سلطنتی یا اسپرت هنوز دچار شک و تردید هستید می توان گفت بهتر است در قدم اول نوع کاربرد آن را مشخص کنید و سپس به انتخاب مناسب ‌ترین سرویس خواب دست بزنید.

سرویس‌ خواب سلطنتی به طور معمول برای خانه ‌هایی که دارای اتاق‌ خواب‌ های بزرگ هستند استفاده می‌شود. این سبک را می شود برای سرویس خواب عروس و داماد هم در نظر گرفت. چراکه شکوه و جلوه ‌ای زیبا به همراه دارد. سرویس خواب اسپرت در همه ی فضا ها چه کوچک و یا چه بزرگ قابل استفاده می باشد. بهتر است از این نوع سرویس‌ خواب برای اتاق های کودک و نوجوان یا در اتاق مهمان استفاده گردد.

مقایسه قیمت سرویس خواب سلطنتی یا اسپرت

متریال به کار برده شده در ساخت انواع سرویس خواب سلطنتی یا اسپرت به خاطر نوع طراحی از یکدیگر متفاوت می باشد.

سرویس‌های خواب سلطنتی به دلیل نیازی که به ایجاد طراحی و جزئیات روی بدنه ی خود دارند از چوب ‌های مقاوم و نفیس ساخته می‌ شوند. و به دلیل کاربرد مقدار زیادی چوب و جزئیاتی بسیار بالا به طور معمول قیمت بیشتری را شامل می ‌شوند. به خصوص شما با خرید سرویس خواب سلطنتی تا سال ‌های بسیار می‌توانید از آن استفاده کنید.

سرویس ‌های خواب اسپرت هم با توجه به نوع کاربری خود می‌توانند از انواع چوب، فلز، ملامینه یا ام دی اف تولید بشوند که در مقابل نوع سلطنتی آن از قیمت کمتر و مقرون به صرفه ‌تری برخوردار هستند.

در ادامه برای خرید انواع سرویس خواب می توانید به فروشگاه اینترنتی دکوراسیون ایده آل مراجعه کرده و خریدی با کیفیت داشت باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 10 =