مبلمان

6 مدل مبل سلطنتی جدید 2022

مبل سلطنتی جدید

مبل سلطنتی جدید

امروزه هیچ خانه ای بدون مبل پیدا نخواهید کرد! هر قشری از جامعه به دنبال مبلی زیبا و متناسب با بودجه ی خود است. تفاوت مبل سلطنتی جدید در سبک و فرم آن هاست. به طور کلی مبلمان تنوع زیادی دارند. و به همین خاطر بر اساس سبک مبلمان، آن ها را به سه دسته ی کلی یعنی مدرن، نیمه مدرن یا نیمه استیل و کلاسیک تقسیم بندی کرده اند.

مبلمان دسته سوم که به مبلمان سلطنتی معروف اند در منازل بسیاری از ایرانیان راه پیدا کرده و فضایی لوکس و شیک ایجاد به دنبال خود به همراه داشته است. به دلیل جلوه زیبا و ایده آلی که این سبک از مبلمان دارد بسیاری از عروس خانم ها این سبک را برای دکوراسیون خود انتخاب می کنند.

مبل سلطنتی جدید

مبل سلطنتی جدید چیست؟

مبل سلطنتی جدید را حتما با نام ‌های مبل کلاسیک یا استیل شنیده اید. این نوع از مبلمان برای خانه ها یا فضا هایی به سبک کلاسیک مناسب هستند. چرا که بدنه ی آن ها منبت کاری های زیادی داشته که به کمک پارچه های پر زرق و برق به ان ها جلوه درخشانی می دهد. به طور کلی مبلما های سلطنتی جزئیات زادی دارند که این جزئیات از ویژگی های مهم و اصلی مبلمان سلطنتی می باشد که آن را از بقیه ی مبلمان متمایز می کند.

اگر قصد خرید انواع مبلمان سلطنتی را دارید به سبک منزل و وسایل دیگر و به طور کلی به دکوراسیون خانه یتان توجه کنید چرا مبل سلطنتی جدید نسبت به دیگر مبلمان ابعاد بزرگتری داشته و اگر متراژ منزلتان کم باشد انتخاب مبل سطنتی جدید اشتباه است. اما اگر با این وجود باز هم علاقه مند به خرید این سبک از مبلمان هستید و می خواهید در دکوراسیون خود از مبل سلطنتی جدید استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما این است که از مبل سلطنتی سفید استفاده کنید.

پارچه های مبلمان سلطنتی در انواع مختلفی وجود دارند پس سعی کنید با کیفیت ترین آن ها را انتخاب کنید. قیمت مبل های سلطنتی جدید 2022 زیاد می باشد پس منطقی است نسبت به هزینه ای برای خرید مبل سلطنتی جدید پرداخت می کنید بالاترین کیفیت را خریداری کنید.

در ساخت و تولید هر سبکی از مبلمان تنوع بالایی مشاهده می کنید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دکوراسیون ایده آل می توانید خریدی با کیفیت و مقرون به صرفه داشته باشید. در ادامه قصد داریم 6 نوع از مبل سلطنتی جدید را به شما معرفی کنیم.

مبل سلطنتی جدید

مبل سلطنتی جدید هما

اگر به دنبال دکوراسیونی لاکچری در منزل خود هستید، مبل سلطنتی جدید هما می تواند بهترین گزینه باشد. . این مدل مبلمان از جزئیات ریز و ظریف روی بدنه و پایه ها و منبت کاری ساخته شده و از چوب های با کیفیت در این محصول کار شده است. برای تکیه گاه و نشیمن نیز از پارچه های با کیفیت و مرغوب مانند پورشه، جکوار، جاسمین، و نمونه های مشابه استفاده می کنند.

مبل سلطنتی روناک

مبلمان روناک یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین نوع مبل سلطنتی جدید می باشد. این مبل یکی از نمونه های جذاب مدل های ایتالیایی معرفی شده است که امروزه بسیاری از تولیدی های ایرانی با کیفیتی بسیار زیاد و جزئیات دقیق آن را تولید می کنند.

مبل سلطنتی نیکول

یکی دیگر از مدل های بی نظیر مبلمان سلطنتی، مبل جدید نیکول می باشد. ایده ی اصلی این نوع از مبلمان از مدل های ایتالیایی گرفته شده و در تولیدی های ایرانی طراحی می شود. بده ی این مدل از چوب های مرغوب و با کیفیت راش ساخته شده که روی آن منبت کاری هایی با کیفیت بالا مشاهده می کنید. این مدل مثل مدل هما از پارچه های با کیفیت مانند جکوار، جاسمنین و نمومه های مشابه استفاده شده است.

مبل سلطنتی فرزان

یکی از مدل های خاص و ویژه، مبل فرزان است. این مبل ظاهر متفاوتی نسبت به سایر مبلمان سلطنتی دارد. اگر قصد خرید یک مبل بسیار خاص و متفاوت و زیبا را دارید مبل فروزان می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. یکی از خصوصیات این مبل این است که بر خلاف دیگر مبل های سلطنتی تاج ندارد.

و همین خصوصیت باعث شده تا از بقیه مبل های سلطنتی متمایز شود. این مبل منبت کاری های شلوغ نداشته و به جای آن خطوط طراحی ساده ای بر روی دسته ها و پایه های این مبل مشاهده می کنید.

مبل سلطنتی جدید

مبل سلطنتی فاخر

مبل سلطنتی فاخر از آن دسته مبل سلطنتی جدید ، خاص و بسیار زیبا است که جلوه ای بی نظیر و جذاب به منزل شما می دهد. برای ساخت مدل فاخر از پارچه های یزد سلطنتی استفاده می کنند که کیفیت بسیار بالایی دارد. پارچه هایی که برای تکیه گاه استفاده می شود بدون طرح و پارچه های نشیمن، رح دار با طرح هایی بسیار شیک و جذاب می باشد.

مبل سلطنتی فدریکو

مبل استیل فدریکو یک ست زیبای شرکتی است که به سبک مبلمان استیل ساخته شده. این مبل برای سبک های دکوراسیون سنتی، نیمه سنتی و کلاسیک قابل استفاده است که با فضای اطراف منزلتان هارمونی ایجاد می کند. تاج این مدل از مبلمان بسیار دقیق و ظریف طراحی شده. پایه های آن نیز بسیار زیبا و چشم نواز فرم دهی شده است.

برای خرید انواع مبلمان سلطنتی شیک و بی نظیر می توانید به فروشگاه اینترنتی دکوراسیون ایده آل مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سیزده =