دکوراسیون

ترفند های انتخاب آینه قدی

آینه قدی

آینه دکوراتیو چیست؟

یکی از لوازم مهم و کاربردی در محیط‌ های مختلف آینه است که معمولا در هر دکوراسیون منزلی مشاهده می کنید. آینه ها در انواع مدل‌ های متفاوت با ویژگی ‌های مختلف روانه بازار شده که کاربرد های متفاوتی نیز دارند. ما در این مقاله به شما نکته هایی درباره خرید آینه قدی و انواع مختلف آن ارائه کرده و خصوصیات آن ها را بیان می کنیم.

در میان انواع آینه ها؛ به هر نوع آینه ای که بتوانیم از آن در منزل یا محیط استفاده کرد به طوری که فضا را زیباتر کند؛ آینه دکوراتیو گفته می‌ شود. آینه های دکوراتیو انواع گوناگونی داشته که هر کدام از آن ها را بسته به کاربردی که دارند به سبک های مختلف دکوراسیون داخلی تقسیم بندی می کنند. در میان انواع آینه ها، آینه های قدی و ال ای دی بسیار محبوب ترند که در ادامه آن ها را برای شما شرح خواهیم داد.

آینه قدی

یکی از مهم ترین اکسسوری ها برای منازل، آینه های قدی می باشند که وجود آن ها در هر خانه ای ضروری است. اما انتخاب آینه مناسب برای خانه بسیار مهم و تاثیرگذار است. اگر قصد خرید آینه برای اتاق یا برای هال و پذیرایی را داشته باشید، این مقاله قطعا به شما کمک خواهد کرد. آینه قدی نیز در انتخاب لباس ‌هایتان به شما کمک می کند.

آینه‌های قدی باتوجه‌ به نیاز مصرف‌کنندگان می توانند بر روی دیوار نصب شده یا با قرار دادن آن ها روی پایه یا زمین قابلیت جابه‌جایی به آن ها داد. اگر دوست دارید آینه قدی که خریداری می‌کنید را در هر جای خانه که می‌خواهید استفاده کنید پیشنهاد می کنیم از آینه‌ های قدی که قابلیت جابه‌جایی داشته و نیازی به نصب آن ها روی دیوار ندارید خریداری کنید.

آینه قدی مینیمال

آینه قدی مینیمال

سبک مینیمال از آن دسته سبک ‌هایی است که مورد علاقه ی اکثر انسان ها می باشد. اگر دکوراسیون خانه ی شما ساده یا مینیمال است، حتما باید به فکر خرید یک آینه قدی مینیمال باشید. سادگی و ظرافت این آینه ها باعث می شود که دکوراسیون شما بسیار شیک و زیبا به نظر برسد و یک تغییر بزرگ در منزل شما ایجاد کند.

استفاده از یک آینه قدی چوبی می تواند حتی زیباتر هم باشد. آینه های قدی کمددار در سبک مینیمال، علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، کارایی نیز داشته و می توانید خیلی از وسایل خود را داخل کمد ها یا کشو های متصل به آینه قرار دهید.

آینه قدی مینیمال

آینه قدی دیواری

این روزها با توجه به کوچکتر شدن خانه ها و آپارتمان ها نصب خیلی از وسایل مانند آینه ها یا تلویزیون روی دیوار انجام می شود. آینه های قدی روی دیوار وسایلی کاربردی هستند که می توان گفت اصلا جایی را اشغال نمی‌کنند و همین موضوع یکی از مزیت های مهم برای آن ها به حساب می آید.ارتفاع آینه های قدی دیواری تاثیر زیادی روی زیبایی آن ها دارد و اگر خیلی بلند نباشند، زیبایی چندانی ندارند.

آینه قاب دار

آینه قدی قاب دار از انواع آینه ها می باشد که در عین سادگی بسیار زیبا است و می‌تواند توجه هر فردی را به خودش جلب کند. قاب ها تنوع گسترده ای دارند. این آینه‌ ها با قاب‌ های مختلفی مثل ام دی اف، چوب، فلزی ( استیل ) و… تولید می‌ شوند. برای انتخاب قاب آینه قدی مناسب بهتر است به چند نکته توجه کنید.

اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که نوع و ظاهر قاب باید با چیدمان محیط مطابقت داشته باشد و هنگام انتخاب نوع قاب، باید به نوع دکوراسیون منزل هم توجه کنید. برای مثال استفاده از قاب ‌های چوبی برای منازلی که دکوراسیونی کلاسیک و روستیک دارند مناسب‌ تر است.

به جز نوع دکوراسیون، انتخاب رنگی مناسب نیز اهمیت فراوانی به زیبایی و جذابیت بیشتر به منزل شما می دهد. اگر قاب آینه ی شما خیلی ساده است، می توانید برای دور تا دور آن از ریسه های نوری استفاده کنید. در نتیجه علاوه بر اینکه آینه ی شما از سادگی در آمده و زیباتر می شود، اتاق را نیز نورانی تر می کند.

آینه قدی قاب دار

آینه قدی چراغ دار

آینه چراغ دار که یکی از محبوب ترین مدل های آینه است، در ابعاد بزرگ تر و به صورت قدی نیز تولید می‌ شود. در این نوع آینه ‌ها برای ایجاد روشنایی، در گوشه‌ های آینه از لامپ ‌های LED استفاده می شود. نوری که توسط چراغ ‌های آینه تابیده می شود، طبیعی و مطلوب می باشد. این آینه با عناوینی مثل آینه گریم یا آینه هالیوودی نیز مشهور است.

چراغ‌ های به کار رفته در این آینه به جز رنگ ‌های متداول مانند آفتابی یا مهتابی در هر رنگ دلخواه دیگر نیز قابل سفارش است. البته می توان از لامپ ‌های چند رنگ هم استفاده کرد. نحوه چیدمان چراغ‌ ها و رنگ ‌های آن نیز می‌تواند به حالت های مختلفی صورت گیرد. از آینه های نورانی در اتاق های گریم، زیاد استفاده می شود.

آینه قدی چراغ دار

اگر زیاد اهل میکاپ و آرایش هستید، این آینه ها بسیار برای شما مناسب هستند. چون نور کافی را تامین کرده و صورت شما در آینه بهتر دیده می شود. علاوه بر همه ی این ها، زیبایی زیادی نیز دارند.

آینه قدی سلطنتی

اگر در منزلتان از وسایل و مبلمان سلطنتی استفاده می کنید، خرید آینه قدی سلطنتی گزینه مناسبی برای شما می باشد. خیلی از افراد علاقه مند به این نوع سبک ها هستند و این از دکوراسیون منزلشان پیداست. معمولا اگر مبلمان کلاسیک دارید بهتر است از کنسول یا آینه کلاسیک نیز استفاده کنید چراکه تمام لوازم منزل باید باهم ست باشند.

برای خرید آینه قدی سلطنتی می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =