دکوراسیون

معرفی 3 نوع آینه کنسول جدید

آینه کنسول جدید

آینه کنسول جدید

یکی از وسایلی که معمولا در خانه ‌های ایرانی و یا جهیزیه ی عروس‌ ها مشاهده می ‌شود، آینه کنسول‌ می باشد. آینه کنسول جدید عروس ها معمولا در پروسه ی خرید عروسی تهیه شده و جایگزین مناسبی برای آینه و شمعدان می باشد.

آینه کنسول‌ ها، جای خاص یا ثابتی در خانه نداشته و در فضا های مختلفی مثل: ورودی منزل، راهرو، اتاق های خواب، پذیرایی و یا… قرار می‌گیرند. تنوع در طرح و مدل آینه کنسول بسیار زیاد می باشد به طوری‌ کهه به ‌راحتی می‌توان از هر مدلی که مد نظرتان بود متناسب با فضای منزل خود استفاده کنید.

آینه کنسول جدید

آینه کنسول جدید در چه سبک‌هایی ساخته می‌شود؟

اگر به خرید آینه کنسول جدید و شیک علاقمند باشید، لازم است تا از سبک ‌های متفاوت طراحی و پیاده سازی آینه کنسول شناختی داشته باشید. آینه کنسول‌ ها مثل دیگر مبلمان، در 3 نوع سبک از قبیل: مدرن، کلاسیک و سنتی ساخته می ‌شوند. می‌توانید بر اساس سلایق و سبک مورد علاقه ی خود هر کدام از آن ‌ها را انتخاب کنید.

یادتان باشد استفاده از آینه کنسول جدید و شیک یا مدرن، جایگاهی در خانه ای با دکوراسیونی کلاسیک و لوکس ندارد. به همین دلیل نیاز است تا آینه کنسول جدید و شیک خود را، مطابق با سبک دکوراسیون خانه ی خود تهیه کنید تا زیبایی و هارمونی ظاهری آن حفظ شود.

  1. آینه کنسول جدید و مدرن

اگر فضای منزل شما سبکی مدرن دارد، بهترین انتخاب برایتان می‌تواند آینه کنسول جدید مدرن باشد که ساختاری ساده و مینیمال داشته و معمولا به رنگ‌ های سفید یا فانتزی ساخته می‌شود.

آینه کنسول جدید و شیک مدرن، در یک فضای مناسب به شما کمک خواهد کرد تا جذابیت ‌های بصری در دکوراسیونتان را افزایش دهید. وجود آینه فضا را بزرگ تر و مناسب ‌تر نشان می دهد. پس اگر طرفدار دیزاینی شیک یا خاص هستید، پیشنهاد می کنیم از آینه کنسول جدید مدرن استفاده کنید.

  1. آینه کنسول جدید سلطنتی شیک

اگر در فضای منزل، از مبلمان سلطنتی یا استیل استفاده می‌کنید، آینه کنسول‌ های کلاسیک یا لوکس برای شما مناسب است. در این نوع از آینه کنسول، رنگ‌ های طلایی و قهوه‌ ای به همراه طراحی ‌هایی با جزئیات زیاد به کار رفته ‌است.

معمولا جنسی که برای ساخت آینه کنسول جدید و سلطنتی به کار می رود، برنج و برنز می باشد. هرچند آینه کنسول جدید چوبی به همراه منبت کاری و هنر زیاد هم، می‌تواند به عنوان یک آینه کنسول جدید چوبی و سلطنتی مورد استفاده قرار گیرد.

آینه کنسول جدید

  1. آینه کنسول جدید سنتی

معمولا آینه کنسول‌ سنتی، از چوب طبیعی به همراه نقش های خاص و سنتی ساخته شده اند. در آینه کنسول جدید چوبی و سنتی، هنرمندان با کشیدن شکل ‌های مختلف سنتی روی چوب، یک ظاهر شیک و خاص برای آن ایجاد می‌کنند. هنر بخش مهم از پروسه ی طراحی آینه کنسول جدید چوبی و سنتی را تشکیل داده است. معمولا آینه کنسول های سنتی با طرح ها و نقوش اصیل تولید می‌شوند.

آینه کنسول را کجا بگذاریم؟

همان ‌طور که در بالا هم گفته شد، آینه کنسول‌ ها جای ثابت در فضای منزل ندارند! شما بر اساس دیزاین خانه ی خود و حال و هوای آن می‌توانید آینه کنسولتان را، در هر قسمتی جای دهید. آینه کنسول جدید عروس ها معمولا را در محلی قرار می دهند که قابل مشاهده بوده و به اصطلاح بعضی افراد، تو چشم باشد. آینه کنسول جدید چوبی یا فلزی هم، بر حسب دکوراسیون منزلتان در جای مناسبی قرار می‌گیرد تا زیبایی بیشتری به محیط ببخشد.

  1. راهروی ورودی خانه

در اکثر خانه ‌ها، آینه کنسول هارا در فضای ورودی خانه قرار می‌دهند تا با یک تیر چندین نشان بزنند! اول اینکه هنگام خروج از خانه بتوانند خود را در آینه ببینند. دوم اینکه بتوانند وسیله های ضروری مثل سوئیچ، ساعت و… را روی آن بگذارند. سوم اینکه به فضای بی روح راهروی ورودی خانه جان تازه‌ای بخشیده و از طریق آینه، فضای باریک راهرو را بزرگ ‌تر نشان دهند.

اکثر ما تصور می‌کنیم در فضای باریک در ورودی خانه، آینه کنسول جا نمیگیرد! اما این تصوری اشتباه است. شما می‌توانید با خرید یک آینه کنسول کوچک و یا کم‌ جا، زیبایی راهروی خانه خود را دو چندان کنید. یادتان باشد که آینه کنسول جدید یا شیک، باید عمقی کم داشته باشد و فقط استایلی شیک و زیبایی به محیط ببخشد.

استفاده از کنسول با جزئیات زیاد و نیز عمق زیاد، به هیچ وجه برای فضای راهرو منزل مناسب نیست.

آینه کنسول جدید

  1. در پذیرایی در کنار دیگر مبلمان خانه

نمونه ای دیگر از فضا هایی که آینه کنسول در آن جا می‌ گیرد، سالن پذیرایی می باشد! از آن‌ جایی که آینه کنسول شیک را متناسب سبک مبلمان منزل، انتخاب کرده ‌اید؛ به راحتی می‌ توانید زیبایی چشم‌ گیری در فضاهای پذیرایی ایجاد کنید. یادتان باشد که از آینه کنسول جدید یا شیک فقط هنگامی می‌تواند در کنار مبلمان استفاده کنید که سبک آن با سبک طراحی مبلمانتان هارمونی داشته باشد.

استفاده از آینه کنسول های مدرن کنار مبلمان کلاسیک یا استیل به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود. یادتان باشد که آینه کنسول بسیار تو چشم است، پس بهتر است از متریال مناسبی در ساخت آن استفاده شده باشد تا ظاهری مناسب ارائه کند.

  1. آینه کنسول جدید در فضای اتاق

بیشتر مردم در صورت کوچک ‌بودن منزل یا کمبود جا، از آینه کنسول ها، به عنوان میز آرایشی یا توالت در فضای اتاق خوابشان استفاده می‌کنند. اگر شما نیز به آینه کنسول علاقه مندید، به‌راحتی می ‌توانید از آن در فضای اتاق خوابتان نیز استفاده کنید.

هر چند، قیمت خرید یک آینه کنسول جدید یا شیک، نسبتا بیشتر از میز های آرایشی کاربردی است و در عمل این موضوع توصیه نمی‌شود، اما می‌توانید از آن ایده گرفته و اتاقی دکوراتیو و خاص تدارک ببینید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + چهارده =